1

1
1

вівторок, 17 березня 2020 р.

6 клас 17.03 Програмне опрацювання події.


У кого відсутня програма : SCRETCH

Програмними об'єктами в Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена.
Спрайти мають такі властивості:
  • ім’я
  • положення на Сцені
  • розмір
  • напрямок, в якому вони будуть рухатися
  • колір костюма
Сцена має такі властивості:
  • розмір (480 на 360 кроків виконавця)
  • тло
Кожна властивість має значення. Переглянути та змінити значення властивостей об'єктів можна в розділі інформація або у вбудованому графічному редакторі.

v>






Створити новий спрайт можна кількома способами:
- обрати готовий об’єкт із бібліотеки спрайтів;
 - намалювати в графічному об’єкті;
 - вставити з файла;
 - сфотографувати камерою підключеною до комп’ютера.

Дії, які можна виконувати над спрайтами:
  • редагувати
  • форматувати
  • створити
  • видалити
  • зберегти
  • збільшити
  • зменшити
Засоби, які використовуються для виконання дій над спрайтами:
  • контекстне меню
  • інструменти, які розміщено в "Рядку меню" програми Scratch
Для створення копії спрайта необхідно виконати такі дії:
  1. В області “Спрайти” вибрати потрібний об’єкт
  2. Відкрити контекстне меню спрайта
  3. Вибрати команду “Дублювати”
Під час виконання програмного проекту зі спрайтами можуть бути пов’язані події, опрацювання яких призведе до змінення значень властивостей об’єктів. Команди для опрацювання подій у середовищі Scratch знаходяться в групах Події, Керувати, Датчики
Команди відстежування моменту настання події
                           Група Події                                             Група Датчики










Немає коментарів:

Дописати коментар