Спрайти мають такі
властивості:
- ім’я
- положення
на Сцені
- розмір
- напрямок,
в якому вони будуть рухатися
- колір
костюма
Сцена має такі
властивості:
- розмір
(480 на 360 кроків виконавця)
- тло
Кожна властивість має значення. Переглянути та змінити значення
властивостей об'єктів можна в розділі інформація або у вбудованому графічному
редакторі.
v>
Створити новий спрайт можна кількома способами:
- обрати готовий об’єкт із бібліотеки спрайтів;
- намалювати в графічному об’єкті;
- вставити з файла;
- сфотографувати камерою підключеною до комп’ютера.
Дії, які можна
виконувати над спрайтами:
- редагувати
- форматувати
- створити
- видалити
- зберегти
- збільшити
- зменшити
Засоби, які використовуються
для виконання дій над спрайтами:
- контекстне
меню
- інструменти,
які розміщено в "Рядку меню" програми Scratch
Для створення копії
спрайта необхідно виконати такі дії:
- В
області “Спрайти” вибрати потрібний об’єкт
- Відкрити
контекстне меню спрайта
- Вибрати
команду “Дублювати”
Під час виконання програмного проекту зі спрайтами можуть бути пов’язані
події, опрацювання яких призведе до змінення значень властивостей об’єктів.
Команди для опрацювання подій у середовищі Scratch знаходяться в
групах Події, Керувати, Датчики
Команди відстежування моменту настання події
Група Події Група Датчики


Немає коментарів:
Дописати коментар