У середовищі Скретч кожний об’єкт виконує
команди, які описують в області складання програми.
Якщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.
Розглянемо, наприклад, проект Кулька, у якому кожна команда виконується
послідовно один раз без жодних умовЯкщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.

У програмі використано команди, які змінюють вигляд виконавця. За допомогою команди Змінити ефект можна не тільки змінювати колір об’єкта, а й надавати об’єкту ефекту здуття, обертання тощо.
програми в середовищі Скретч починаються з команд, що передбачають настання подій, на які реагуватиме виконавець програми. Такі команди починаються словами: коли натиснуто.
Якщо при створені лінійних алгоритмів виконавець має реагувати на різні події, то кожну подію можна описати окремо. Наприклад, якщо у програмі має змінюватись гучність звучання мелодії: при натисканні на стрілку вгору — задавати встановлену гучність, а при натисканні на стрілку вниз — зменшувати, то створюють дві програми, що запускаються описаними подіями

Немає коментарів:
Дописати коментар