1

1
1

вівторок, 17 березня 2020 р.

5 клас . ЛІНІЙНІ АЛГОРИТМИ


У кого відсутня програма : SCRETCH

1. Як створюють лінійні алгоритми в середовищі Скретч?
У середовищі Скретч кожний об’єкт виконує команди, які описують в області складання програми. 
Якщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.
Розглянемо, наприклад, проект Кулька, у якому кожна команда виконується послідовно один раз без жодних умов













У програмі  використано команди, які змінюють вигляд виконавця. За допомогою команди Змінити ефект можна не тільки змінювати колір об’єкта, а й надавати об’єкту ефекту здуття, обертання тощо.
програми в середовищі Скретч починаються з команд, що передбачають настання подій, на які реагуватиме виконавець програми. Такі команди починаються словами: коли натиснуто.

Якщо при створені лінійних алгоритмів виконавець має реагувати на різні події, то кожну подію можна описати окремо. Наприклад, якщо у програмі має змінюватись гучність звучання мелодії: при натисканні на стрілку вгору — задавати встановлену гучність, а при натисканні на стрілку вниз — зменшувати, то створюють дві програми, що запускаються описаними подіями






Немає коментарів:

Дописати коментар